PERIODIEKE LIFTKEURING


Periodieke liftkeuring
Om de veiligheid van een lift te kunnen waarborgen is een periodieke liftkeuring van groot belang. Dit voorkomt dat de lift een storing krijgt of dat kleine mankementen uit kunnen groeien tot grotere problemen waardoor de lift stil kan komen te staan. Regelmatig onderhoud zorgt voor een verlaging van het aantal storingen en dus ook lagere reparatiekosten. Wilt u verzekerd zijn van een optimaal functionerende lift? Sluit dan een service overeenkomst af bij Liftservice Totaal. Wij zullen periodieke liftkeuring bij uw lift(en) uitvoeren volgens de wettelijke vereisten voor lift onderhoud. Wilt u liever eerst passend advies over de situatie? Maak dan vrijblijvend een afspraak met één van onze adviseurs!

Liftstoring?
Binnen 60 minuten zijn wij er!
Liftservice Totaal beschikt over een meldkamer waar u 24/7 terecht kunt voor calamiteiten of opsluitingen. Wij zorgen ervoor dat wij binnen 60 minuten ter plaatse zijn om de storing te verhelpen. In geval van opsluiting zullen wij de opgesloten personen kalmeren via de aanwezige intercom verbinding.
Hoe vaak is periodieke liftkeuring nodig?
Bij het afsluiten van een onderhoudscontract wordt er bepaald hoe vaak de lift onderhoud nodig heeft. Hoe vaak een periodieke liftkeuring nodig is hangt namelijk onder andere af van hoe intensief de lift gebruikt wordt. In een seniorenflat waar de lift waarschijnlijk vaker wordt gebruikt, dient er vaker een periodieke liftkeuring gedaan te worden dan bij een lift die slechts een paar keer per dag gebruikt wordt. Daarnaast is de periodieke liftkeuring ook afhankelijk van de omgeving waar de lift staat. In een omgeving waar de lift blootgesteld wordt aan weersomstandigheden zoals wind en regen, hebben liftdeuren bijvoorbeeld vaker onderhoud nodig. Maar ook de manier van omgaan met de lift heeft invloed op hoe vaak periodieke liftkeuring nodig is. Denk bijvoorbeeld maar eens aan de liften in een ziekenhuis. Hier komt het waarschijnlijk vaak voor dat een ziekenhuisbed of rolstoel tegen de lift stoot.
Een optimaal functionerende lift door Liftservice Totaal
Bij Liftservice Totaal maken we gebruik van marktvrije producten. Dit houdt in dat onze producten door iedere liftenfirma kan worden aangeschaft en onderhouden. Op die manier bent u nooit afhankelijk van leveranciers en bent u verzekerd van lage vervangingskosten. Heeft u momenteel een onderhoudscontract voor periodieke liftkeuring bij een andere partij? Wij bieden graag en geheel vrijblijvend een second opinion aan, zodat u zeker weet of u momenteel over de juiste service en voorwaarden beschikt. Bij Liftservice Totaal hebben we jarenlange kennis en ervaring in de markt en weten we als geen ander dat veiligheid, service en duurzaamheid erg belangrijk zijn voor een goede werking van een lift. Daarom is periodieke liftkeuring wel aan ons toevertrouwd! Zeker zijn van een optimaal functionerende lift? Sluit dan een service overeenkomst voor periodieke liftkeuring af bij Liftservice Totaal!
Heeft u een onderhoudscontract bij een andere partij?
Vraag een second opinion aan!
Heeft u momenteel een onderhoudscontract lopen bij een andere partij? Wij bieden graag een geheel vrijblijvende second opinion aan, zodat u zeker weet of u op dit moment over de juiste service en voorwaarden beschikt.
Vraag hier uw second opinion aan
Merkonafhankelijk
Bij Liftservice Totaal maken wij gebruik van marktvrije producten. Dit betekent dat onze producten door iedere liftenfirma kan worden aangeschaft en onderhouden. Op deze manier bent u nooit afhankelijk van leveranciers en bent u verzekerd van lage vervangingskosten.



Heeft u een vraag over liftonderhoud?
Daarom kiest u voor
Liftservice Totaal